سفارش تبلیغ
صبا ویژن






















سایه

 

آدم دلتـــنگ ؛ حرف حالی اش نمی شود ....
 
 لطفاً برایش فلسفه نبافید ...
 
......................................................................................... 


باران که میبارد دلم برایت تنگ میشود . . .
 
راه میفتم بدون چتر, من بغض میکنم . . . آسمان گریه


..........................................................................................

حــُــــرمت نان از قلب بیشـــــتر است

آنرا می بوســــــند، این را میشـــــکنند...
 

............................................................................................

سهم امشب من


از تمام آسمان

شاید

همین یک " آه " باشد

که از بستر تنهایی بی نهایتم

 تا آن دوردست ها که هستی

جاریست

به سویت

پروازی به راه دارم

همین امشب...

یادت باشـــه هر کـــی بهـت گـفت “عاشقتم” ازش بپرســـی تا ساعت چند؟!!!


نوشته شده در شنبه 91/10/30ساعت 11:28 صبح توسط نفیسه نظرات ( ) |


آخرین مطالب
» زمین بهشت میشود
هوالسلام...
اندوه...
بغض...
رفتن...
ایمان...
az livanha
نگاهت...
ببخشش...
عاشق ترین...
[عناوین آرشیوشده]

Design By : RoozGozar.com